İzleyiciler

4 Ekim 2012 Perşembe

30.09.2012 '' Beyaz Sütün '' Çipura ve Sargoz Avım...


Hava      : Kuzeydoğu 1-2 ( Dolunay )
Yem       :  Madya
Takım     :  İki Kollu,Dip Takım ( Kol uzunluğu 20 cm )
İğne        : Owner 50173-No :4   /  Owner 50010 No:2
Misina     : Takım : Süper Maxim 0,30   Makine : Angel Kıss Soft 0,30

Hafta sonu balık avı için müsait ve haliyle ellerim kaşınıyor.Bir yerlere gitmeli,şöyle oltayı atıp kafayı resetlemeli dedim kendi kendime...
  Bir gün önceden arkadaşlar ile ne kadar plan yapsakta,sağ olsun hiçbiri arayacağız dedikleri halde aramadılar,ben de cumartesi akşamı evde,geç saatlere kadar internet başında gezindim durdum.Balık avı videolarını seyrettikçe,balık avı bende tavan yaptı.Gece saat 02:00,başladım hazırlanmaya,hanım -hiç işin mi yok bu saatte dediyse de,kim tutar beni...

Yemci Kemal abim,dükkanda nöbetçi hafta sonu olunca,soluğu yanında aldım.-Baba madya var mı ? -Ayıp ettin evlat,sana her zaman madya var...-Keyfim yerine geldi,patlat çayları içelim o zaman :D Kemal abimle güzel güzel çaylarımızı içtik,muhabbetimizi yaptık.- Sargoz,balığa nereye gideceksin bakalım... - Baba beni bu sabah ''Beyaz Sütun'' paklar,çoktan beri es geçtim orayı...-Eh hadi o zaman rastgele,avın kanlı geçsin...Sağ ol Kemal baba,hayırlı işler...
Menemen'den saat 03:30 çıktım yola,yarım saat sonra avlaktayım işte.Deniz muhteşem,avlakta kimseler yok,her şey müsait.Madyalarımı hazırladım,kokusunu,ellerimi mosmor boyamasını bile özlemişim.Yemlerimi taktım,bereketli olsun diyerek,takımları doğru derinliklere  yolladım.Harami yine kol geziyor...Yapacak bir şey yok,sık sık yemleri kontrol edeceğim,nasıl olsa arada bir tane sıkışır oltama...
Saat 05:30 olduğunda,oltaya vuruşlar değişti,harami belli ki geri saflara çekildi.

Hoppa,kamışın ucu aldı başını,denizden su içecek. tasmayı yapıştırdım,yerden havalandı geliyor.Sargozum benim yalızlığıma dayanamaz hoş geldin bakalım,babacan...On dakika sonra bir vuruş daha geldi oltaya,bu sefer ki tek ve sert...İğnenin etrafında dolanıyor hissediyorum,aynı hareketi bir daha yaparsa tasmayı yer...ve tasmayı yedi arkadaş...Gümbür gümbür geliyor...Bu gelişi iyi bilirim,orijinal çipuranın gelişi bu.Orijinale hastayım,bilen bilir. Beş dakika sonra,bir tane daha orijinal kovamda...Arkasından bir tane daha  sargoz,iri bir karagöz daha alıyorum.
Hava aydınlandı,harami işi iyice azıttı...Bu kadar yeter arkadaş,bunu tutamayan da var deyip oltalarımı toplayıp,bir iki fotoğraf çekiyorum merada.İyi yem Kemal abimden,yer ve zaman benden,ortaya çıkan sonuç işte karşınızda...Daha bereketli avlar sizlerin olması dileklerimle...Rastgele....

Hiç yorum yok: