İzleyiciler

22 Mart 2012 Perşembe

''Athos Porthos ve Aramis'' Yeni Sezona Hazırlar...

Sevgili arkadaşlar ;
Kıyı,yemli avlarında bu güne kadar çeşitli makinalar denedim.Ryobi Ecusima ile tanıştıktan sonra anladım ki,bugüne kadar boşa kürek çekmişiz...Malum kıyı avlarına yavaş yavaş başlıyacağız yakında...
İşte ben de bu sezondan umutlu olduğum için,makinalarımı yeniledim...''Athos,Porthos ve Aramis'' üç silahşörler,çipuralar ve sargozlar ile mücadeleye hazırlar...
Kıyı avcılarına bu makinaları şiddetle öneriyorum...İyi bir sezon olması dileklerimle...Selamlar... 







2 yorum:

Miguel de Solorobalizas dedi ki...

Muy buena presencia tienen esos carrete, parecen fuertes y buenos para el spinning, ya nos irás contando que tal te funcionan.

Un salduo desde España

Sargoz35 (Mehmet TEKİN) dedi ki...

Thanks Miguel;
I want to catch the best fish ...
Together, we'll follow.
Greetings from Turkey.