İzleyiciler

24 Aralık 2011 Cumartesi

13.11.2011 Kankalardan Fırtınaya İnat...

Sevgili arkadaşlar hepinize merhaba ;
Sevgili kankam Levent ve ben,cumartesi Aliağa Rastgele Av'a Mehmet kardeşimizin yanına uğradık.Ryobi Ecusima 6000 Vi ve Discovery 6000 Surf makinaları kıyı avlarında kullanmak üzere Levent kankama aldık.Geri dönüş esnasında Levent'in yeni keşfettiği avlağı görmek üzere yolumuzu o yöne çevirdik.Avlağa vardığımızda poyraz deli gibi esiyordu,beş dakikada kulaklarımız yere düştü,neyse ki poyraz karadan denize esiyordu bulunduğumuz yerde ve poyrazlarda bu yer belli ki iş yapacaktı.


Akşam yemeğini yemiş,televizyon seyrederken telefonum çaldı,Levent -hadi kanka benim makinaları deneyelim yarın -Levo delimisin sen,bu havada balık -evet bu havada,poyrazda arkadan esiyor kanka hadi kırma beni...-eh iyi ne zaman...-sabah erken gidelim kanka...-bak sabah suyu yapar dönerim oda senin hatrın için ona göre...-eyvallah kankam,yemleri almaya gidiyorum ben...-sabah 05:00 de gel al beni...tamam görüşürüz...
Bu konuşmalar yaşandıktan sonra bende oltalarımı hazırladım hemen erkenden yattım.Saat 05:00 Levent deli gibi arıyor...ver elini yeni avlak deyip yola çıkıyoruz.Avlağa vardığımızda poyraz tokat gibi vuruyor suradımıza suradımıza,katlanacağız ne yapalım...
Madya ile oltalarımızı yemliyoruz ve başlıyoruz beklemeye...Daha beş dakika geçmişti ki oltalarımdan birine basıyor balık...Gelen hiç de yabancı değil güzel bir sargoz ile açılış benden '' Avın Kanlı Olsun Kanka ''


Arkasından on dakika sonra,madya ya atlayan kör bir minekop yakalıyorum...Oltama deymesin kör mör dinlemem... Kankamda sefte yok daha...Canı sıkkın makinalar yeni ama icraat yok.Gün aydınlandı balık kesti.Oltaları çekiyoruz yemler inceden oynanmış belli balık nazlı,hemen takım değişikliği yapıyoruz.Saat 10:00 sıraları ve ben iki adet paşayı peşpeşe çekiyorum...-kanka sen o makinaları çerçeve yap en iyisi kapanış olarak da bir karagöz en kallavisinden,benim işim tamam...-kanka hadi kaçalım ben çok üşüdüm nasıl olsa balığımı da tuttum Levent çok nasipsizdi bir tane tık demedi oltalarına,sözünü aldım oltalarını bana verecek başka bir avda ben onları okuyup üfleyeceğim,böylelikle o makinalar balık tutacak Kardeşim benim üzülme daha bize o avlak çok balık verir merak etme...
İşte böyle bir av daha yaşadık aniden gerçekleşen,benim için neticesi iyi olan...Siz dostlara da böyle güzel ve şanslı avlar olması dileklerimle...RASTGELE



Hiç yorum yok: