İzleyiciler

15 Şubat 2010 Pazartesi

14.02.2010 Sargoz 35 ve Sevgilileri

Sevgili arkadaşlar değerli dostlar;
Uzunca bir süre,güzel bir rapor ile karşınıza çıkmak için,sabırsızlanıp durdum.İyi avlar ve güzel raporlar ile karşınıza çıkmak gerçekten güzel.İnşallah her daim böyle olur.
Hafta sonu anlamlı bir gündü hepimiz için,benimde bu güzel havayı iyi değerlendirmeyi ve malum kerterizlerimi yoklama zamanının geldiğini düşünerek sabah 09:00 'da düştüm yollara.
İzmir'de bu hafta yem sıkıntısı vardı,malum havalardan dolayı, o zaman bende bu sefer çoktandır denemediğim tavuk göğsü ile avlanırım dedim.Kahvaltılıklar,yakıt,Gazoz,derken,kısa bir süre sonra barınakta buluverdim kendimi.Gerekli hazırlıklar ve kontroller yapıldı ve marşa basıp,ver elini kerterizler diyerek çıktım yola.
Hava çok güzel,bir o kadarda deniz durgundu.Öncelik 80 metre kerterizi olacaktı.Kısa bir yolculuktan sonra ilk çapayı bıraktım,inşallah yerimden kıprdamam desemde kendi kendime,sadece 15 dakika sabredebildim.Anlaşılan derin su iş yapmayacaktı bugün,çapayı topladım.Karar vermekte zorlanıyordum nereye gitsem diye,işte o an hafızamdan,geçmişte neler yaptık onu tazelerken,uzun zamandır gitmediğim ve merak ettiğim bir yer geldi aklıma.Hemen dümeni o yöne kırdım.

Herkesin olduğu gibi,benim içinde kerterizlerim önem taşır,etraflarda kimsecikler yoktu ve tam zamanı deyip çapayı yolladım derinliğe doğru.Çapadan mümkün olduğunca uzak kalmak gerekiyordu bu yerde,derinlik 50 metre,çapa ile aramda 25 metre mesafe olacaktı.Tam kerterize oturdum,saat 10:30 'u gösteriyordu.Beş dakika bir sessizlik ve arkasından ilk vuruş geldi,güllerim açtı birden.Hemen yukarı aldım takımı,gelen günün anlam ve önemine yakışır sargoz sevgillilerimden ilkiydi.Hemen bir kasnak daha açıp,tavuk göğsü ile yemleyip yolladım dibe.Bir yanda kamış,bir yanda kasnak adeta yarış havasındalar.Gelen sadece sargoz,başka cins yok aşağıda ne güzel.Anladım ki beni çok seviyorlar.İki saaat avlanmam sonucunda,limitleri yakaladığımı düşünerek avımı sonlandırdım.Sonuçta üzerimdeki kasveti atmış ve bir o kadar da mutlu bir şekilde barınağa geri döndüm.
Erken dönüşümü merak eden bazı barınak komşularımız,gördüklerine inanamadılar.Her zaman dediğim gibi balıkçının sermayesi SABIR ama bir o kadar da doğru zamanda doğru işleri yapmaktır,bazı şeyleri bilmektir.
Gönlünüzde ki avları yapmanız dileklerimle,Sevgiyle Kalın.