İzleyiciler

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Sargoz Avcısı




İlk kez 2002 yılında tanıştım kendisiyle,daha önceleri Karagöz olarak tanıyordum kendisini.Fakat yakaladıkça ona olan ilgim tutku derecesine geldi.Gittiğim her avda hemen hemen bir tane bile olsa hep oltama takıldı,sanki beni her gittiğim yerde takip eder gibiydi. Benim için avı vazgeçilmez balıklardan bir tanesi,kurnaz bir balık,sanki oltanın öteki ucundakiyle dalga geçer bir hali var,bence anlatılmaz yaşanır. İşte delice bir tutkuyla bağlandım ona her zaman da öyle kalacağım......











2 yorum:

karaburun fatih'i dedi ki...

abı hayırlı olsun sen ve gusel sargozları burada görmek oldukca guzel oldu...

Sargoz35 (Mehmet TEKİN) dedi ki...

Teşekkürler kardeşim her zaman inşallah burada daha güzellerini göreceksin,senin güzel sargozlarını da bekliyorum haberin ola...